Home /
Chcesz usprawnić organizacje Twojego hotelu? Poznaj program do obsługi hotelu
;

Chcesz usprawnić organizacje Twojego hotelu? Poznaj program do obsługi hotelu

Prowadząc hotel trzeba skoordynować pracę wielu działów. Nie wystarczy do tego zatrudnić kadry zarządzającą hotelem. Warto również wdrożyć system informatyczny, który pozwoli na bieżący wgląd w jego funkcjonowanie i da możliwość wprowadzania zmian i modyfikacji, w razie problemów. Taki system jest nieocenioną pomocą każdego właściciela hotelu. Dlaczego? Odpowiedź na to pytanie w dzisiejszym artykule lub […]

Prowadząc hotel trzeba skoordynować pracę wielu działów. Nie wystarczy do tego zatrudnić kadry zarządzającą hotelem. Warto również wdrożyć system informatyczny, który pozwoli na bieżący wgląd w jego funkcjonowanie i da możliwość wprowadzania zmian i modyfikacji, w razie problemów. Taki system jest nieocenioną pomocą każdego właściciela hotelu. Dlaczego? Odpowiedź na to pytanie w dzisiejszym artykule lub na stronie InteliHotel: https://intelihotel.pl/blog/sprawdz-jak-usprawnic-organizacje-oferty-rozrywkowej-twojego-hotelu/.

Intuicyjny program do obsługi hotelu pozwalający zarządzać całą siecią

Wielu hotelarzy decyduje się na prowadzenie nie jednego, a kilku hoteli. Wymaga to stworzenia dla nich wspólnej bazy danych, dzięki czemu możliwe jest przesyłanie między nimi informacji, a także wprowadzanie wszystkich działań gości i personelu do systemu. W ten sposób właściciel może porównywać, jak radzą sobie poszczególne hotele i który wymaga audytu wewnętrznego. Od razu dostępne są dane, w których obszarach hotel radzi sobie najlepiej, a w których są rezerwy bądź straty.

Moduły pozwalające na sprawne zarządzanie przez personel

Program do obsługi hotelu posiada wiele ważnych i potrzebnych modułów, które dotyczą recepcji hotelowej, a więc meldowania i wymeldowywania gości, a także rejestrowania wszystkich działań gości w obrębie oferty hotelowej. Pozwala również na szybkie wypełnienie i przesłanie do systemu zgody gościa na przetwarzanie danych na potrzeby hotelu. Moduł restauracji pozwala przyjmować wiele zamówień i przekazywać je do kuchni w odpowiedniej kolejności. W ten sposób kucharz wie co i kiedy powinien przygotowywać, a kelnerzy mogą przyporządkowywać dania do określonych stolików. W ten sposób ryzyko pomyłki przy obsłudze pełnej sali jest niwelowane.

Sprawnie działające SPA i strefa sportowa

Każdy szanujący się hotel w swojej ofercie ma również SPA. Odpowiedni moduł programu do obsługi hotelu umożliwia rejestrowanie grafiku personelu, a także gości korzystających z określonych zabiegów. System jest przejrzysty i pozwala na jak najlepszą organizację pracy ze zmniejszeniem przestojów i konieczności oczekiwania na zabiegi do minimum. Ponadto uproszczony jest również system płatności. Gość ma do dyspozycji wiele jej rodzajów zarówno rachunek, fakturę, czy też obciążenie karty kredytowej i wiele innych. W ten sposób hotel staje się elastyczny na potrzeby swoich klientów. Program do obsługi hotelu obsługuje również ofertę sportową. Pracownik obsługujący pole golfowe rejestruje w systemie członków klubu, ich składki, a także stałe wykupione godziny gry. Ponadto rejestruje również każde wypożyczenie sprzętu, a także czas spędzony na polu golfowym. Wszystkie dane z każdego miejsca hotelu kierowane są do recepcji. W ten sposób pracownik może obciążyć rachunek klienta.

Komunikacja między personelem i zarządzanie pracownikami

Program do obsługi hotelu umożliwia również komunikację pomiędzy pracownikami poprzez dedykowaną aplikację. W niej pokojowe mogą zaznaczać posprzątane pokoje, a zarządzający może na bieżąco kontrolować ich pracę. Podobnie rzecz ma się z naprawami usterek w pokojach i na terenie hotelu. Pracownicy zajmujący się naprawami również rejestrują wszystkie swoje działania w systemie z ekranu własnego smartfona. To bardzo wygodne rozwiązanie, dzięki któremu wiadomo, jakie prace zostały już wykonane, a które wymagają np. uzupełnienia brakującego asortymentu. Manager zajmujący się inwentaryzacją ma dostęp do wszystkich danych zarówno z hotelu jak i restauracji. Może zatem w łatwy i szybki sposób ocenić wszystkie zyski i straty. Praca z odpowiednim systemem informatycznym i wspólną bazą danych jest znacznie lepiej zorganizowana.