Home /
POSitive Retail – inteligentne rozwiązania antyfraudowe
;

POSitive Retail – inteligentne rozwiązania antyfraudowe

Rozwiązania antyfraudowe, takie jak zaawansowany system POSitive Retail – http://positiveretail.pl/rozwiazania-antyfraudowe/ – to fantastyczna propozycja dla każdego właściciela firmy zatrudniającej ogromną liczbą pracowników. Okazuje się, że istnieje możliwość monitorowania pracy placówek rozsianych po całej Polsce – takie opcje zapewnia właśnie POSitive Retail. System logowania i jego zalety Każda transakcja może być wykonana tylko i wyłącznie po […]

Rozwiązania antyfraudowe, takie jak zaawansowany system POSitive Retail – http://positiveretail.pl/rozwiazania-antyfraudowe/ – to fantastyczna propozycja dla każdego właściciela firmy zatrudniającej ogromną liczbą pracowników. Okazuje się, że istnieje możliwość monitorowania pracy placówek rozsianych po całej Polsce – takie opcje zapewnia właśnie POSitive Retail.

System logowania i jego zalety

Każda transakcja może być wykonana tylko i wyłącznie po zalogowaniu się pracownika do systemu. Każda sprzedaż, zwrot, udzielenie rabatu muszą zostać przypisane do konkretnej osoby, co z kolei pozostawia ślad w systemie, ponieważ wszystkie transakcje są automatycznie zapisywane. Oznacza to, że właściciel może dokładnie zobaczyć, jakie transakcje były wykonywane i w jakim czasie przez konkretną osobę. Oczywiście istnieje szansa, że pracownicy znają swoje loginy lub hasła, jednak sprzedaż lub wykonanie konkretnej czynności na loginie innej osoby jest możliwa do wykrycia. W jaki sposób? Za pomocą nowoczesnej aplikacji Szeryf24.

Szeryf24 i jego funkcjonalności

Szeryf24 to fantastyczna i bardzo inteligenta aplikacja zapewniająca monitoring centralny wszystkich punktów sprzedaży. Każda wrażliwa lub podejrzliwa transakcja może zostać przypisana w czasie do sytuacji widocznej na kamerach. Nie oznacza to wcale, że trzeba wertować zapisy z całego dnia roboczego, ponieważ jest to zdecydowanie zbyt czasochłonne. Szeryf24 umożliwia szybkie dotarcie na kamerze do transakcji, która wydaje się podejrzana, a całe działanie trwa jedynie kilka chwil. Świadomość pracowników, że jest taki monitoring już sprawia, że nie są oni tak chętni do wykonywania podejrzanych transakcji, ponieważ wiedzą, że wcześniej czy później zostaną oni złapani. Dzięki aplikacji Szeryf24 pracownicy bardzo szybko rezygnują z działań, które pewnie podjęliby przy mniej ścisłej kontroli, dzięki czemu liczba kradzieży drastycznie maleje. W ten sposób rozwiązania antyfraudowe takie jak POSitive Retail przyczyniają się do zmniejszenia niebezpiecznych i nieuczciwych zachowań ze strony pracowników.

Centralne zarządzanie wysokością cen

Właściciel może dawać pracownikom różne możliwości działania w systemie, ale również istnieje możliwość ich edycji oraz znacznego ograniczenia w przypadku, kiedy zostają one zbyt mocno wykorzystane. Dobrą praktyką będzie nadanie opcji edycji cen jedynie pracownikom centrali. Osoby pracujące w sklepie nie mogą na własną rękę zmieniać cen towarów, jak również nie mogą udzielać rabatów, ani organizować wyprzedaży. Istnieje natomiast możliwość nadania rabatu jednorazowego, np. w wysokości 10% tylko za zgodą pracownika centrali oraz pod warunkiem, że zostanie wpisany w system konkretny powód. Bez zamieszczenia powodu system nie może przyjąć niższej ceny. Takie usprawnienia oraz nadanie odpowiednich ograniczeń sprawia, że pracownicy niechętnie sięgają po różne środki i dokonują różnego rodzaju nieuczciwych transakcji. Rozwiązania antyfraudowe takie jak POSitive Retail bardzo takie działania ukrócają.

Back up danych w chmurze

Z pewnością nie raz zdarzyło się tak, że rozzłoszczony pracownik, który został zwolniony wyładował swoją frustrację na stanowisku kasowym i większość danych dotyczących transakcji z całego dnia po prostu została usunięta. Aby zapobiec takim zdarzeniom warto ustawić opcję zapisywania danych w chmurze po to, aby nikt z pracowników nie był w stanie ich wykasować. Ponadto automatyczne zapisywanie danych jest również odporne na działanie wirusa czy nagłej awarii stanowiska. Warto pamiętać, że w przypadku standardowych stanowisk offline, takie dane zapisywane są raz dziennie, jednak aplikacja POSitive Retail jest zupełnie inna, gdyż oferuje możliwość zapisywania danych nawet co minutę, jeśli życzy sobie tego właściciel. W takich wypadkach uszkodzenie nośnika nie będzie straszne, ponieważ dane i tak zapiszą się bez większych problemów.

Rozwiązania antyfraudowe to idealne aplikacje i oprogramowania dla wszystkich właścicieli dużych firm, które zatrudniają całe rzesze pracowników i nie chcą dawać im zbyt dużej autonomii.